JVC KD-R452E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KD-R452E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Crosskabouter74 10-06-2015
Geschreven voor: JVC KD-R452E

Mooie radio met goed geluid. Er zitten de nodige opties op, maar die worden niet allemaal even duidelijk omschreven in de gebruikershandleiding.
De optie met de usb-aansluiting werkt (vooralsnog) niet met mijn telefoon. Volgens jvc ligt het probleem bij Samsung, maar met de htc van mijn vrouw wefkt het ook niet...
De radio zelf en de cd-speler werken verder prima.

Sasha87 01-05-2015
Geschreven voor: JVC KD-R452E

Makkelijk aansluitbaar, tal van mogelijkheden, de geluidskwaliteit is waanzinnig. Vormgeving en kleur vind ik in het echt nog mooier. Top product!

zino 800 28-02-2015
Geschreven voor: JVC KD-R452E

ik heb mijn audio cd speler JVC KD-R462 uit veel andere merken gekozen want hij is heel kieskeurig gemakt van het buitenkant en hij is makkelijk van gebruik en mooi hij heeft heel goede geluid en hij heeft en hij is absoluut een goede merk ,

anko dragt 18-01-2015
Geschreven voor: JVC KD-R452E

Prijs/mogelijkheden verhouding zeer goed!
scherm dim koppelbaar aan ingang zeer fraai
keus tussen subwoofer of extra out is is zeer nuttig en bovendien functioneel

Jansen1990 28-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R452E

Mooi uiterlijk en veel mogelijkheden. Fijne functies en goed geluid! De vele optie's, cd, fm, usb en aux zijn ideaal!

Country 09-08-2014
Geschreven voor: JVC KD-R452E

Goede radio met voldoende licht zodat je de bedieningsknopjes goed kunt zien als je in het donker rijdt. Genoeg opties om muziek te luisteren: radio, aux via een mp3-speler, cd's (MP3) afspelen en usb-aansluiting.